Taka zima w Karkonoszach pamiętana przez nas była 10 lat temu. Piękna pogoda, dużo śniegu, wszystkie trasy zjazdowe naturalnie naśnieżone (nawet "ściana"). Czeskie trasy doskonale przygotowały nas na większe wyzwania. Doświadczenie niektórych osób pozwoliło na jazdę ze Szrenicy. Dodatkowo kulig, opony, sauna i basen, nie zapominając o spacerach dopełniło pobyt w Szklarskiej w tym roku. Dziękujemy za mile spędzony czas. Gratulujemy osiągniętego poziomu umiejętności narciarskich. Zapraszamy za rok

Kadeci akademii, młodzi ratownicy i ratownicy wystartowali w drugiej edycji Gryfickiego Aquathlonu. W zawodach należało pokonać 200 metrów w wodzie i 3 kilometry po trasie przy pływalni. Wystartowało 37 zawodników. Wśród pań piąte miejsce zajęła Hania, w kategorii mężczyzn na 3 miejsce zajął trener naszych adeptów Marek. Gratulujemy.

Tegoroczny wyjazd obfitował w ciepłe dni. Od początku nie rozstawaliśmy się z wodą. Najpierw kajaki, następnie deski z żaglem, łódki wiosłowe i sprzęt motorowodny do naszej dyspozycji. Uczyliśmy się i bawiliśmy, techniki wiosłowania, żeglowania, zajęcia przeplataliśmy odpoczynkiem na plaży. Wieczorami kibicowaliśmy naszym na mundialu i rozgrywaliśmy małe mistrzostwa w piłkę nożną. Czasami toczyliśmy wojny na balony oraz biegaliśmy na orientację. Tradycyjnie odwiedziliśmy pokazy lotnicze.
Dziękujemy za wspólną zabawę, a rodzicom za zaufanie.

Rowery są idealnym środkiem transportu, niezależną formą aktywności ruchowej dzieci. Adeptów akademii swimkids zabraliśmy na wyprawę rowerową. przejechaliśmy ścieżką rowerową na zdrojach by następnie udać się do miejscowości .... . Uczestnicy wyprawy wiedzą najlepiej. Razem przejechaliśmy około 20 km.